Metodiskā padome
Kopš 2012.gada janvāra Liepājas Valsts ģimnāzijā darbojas Metodiskā padome (MP).
Tās kodolu veido deviņu Metodisko komisiju (MK) vadītāji, darba jautājumu apspriešanā piedalās direktors, vietnieki, ja nepieciešams, tiek pieaicināti dažādu jomu speciālisti.
Liepājas Valsts ģimnāzijas METODISKAJĀ PADOMĒ 2024./2025 m.g. darbojas kolēģi:
Helvijs Valcis, Liepājas Valsts ģimnāzijas direktors
Kristīne Roze, direktora vietniece, Metodiskās padomes vadītāja
Līga Tālberga, Latviešu valodas MK vadītāja
Vintra Braša, Kultūras un pašizpausmes mākslu MK vadītāja
Dace Groduma - Vīriņa, direktora vietniece, Angļu valodas MK vadītāja
Ludmila Seredina, Otro svešvalodu MK vadītāja
Ineta Drēže, Sociālo zinātņu MK vadītāja
Artis Freimanis, Tehnoloģiju, Matemātikas MK vadītājs
Juta Vilumsone, Tehnoloģiju MK vadītāja
Lilita Lepse, Dabaszinātņu MK vadītāja
Aiga Jaunskalže, Dabaszinātņu MK vadītāja
Signe Berga, direktora vietniece, Klašu audz. MK vadītāja
Indra Jurika, direktora vietniece
Metodiskā komisija (MK) - Metodiskā padome (MP)
MK
Metodiskās komisijas darba mērķis ir veicināt pedagogu meistarības un profesionālās pieredzes pilnveidošanu, attīstot darbošanos 5 virzienos:
-
Mācību saturs. MK nodrošina padziļinātu mācību priekšmetu standartu, programmu un citu normatīvo dokumentu studēšanu, sekošanu aktualitātēm un normatīvajos dokumentos noteiktā satura realizēšanu kvalitatīvā mācību procesā
-
Vērtēšana. MK aktualizē skolas Vērtēšanas nolikumā izvirzītās prasības
-
Metodika. MK izzina, analizē un sistēmiski apkopo pedagogu metodiskā darba pieredzi
-
Plānošana. MK piedalās skolai svarīgu jautājumu apspriešanā, lēmumu un normatīvo dokumentu izstrādāšanā un pieņemšanā, kā arī uzņemas atbildību par to realizēšanu
-
Sadarbība ar vecākiem. MK rosina profesionālas sarunas par skolotāju sadarbības pieredzi ar skolēnu vecākiem
MK vadītāji piedalās Metodiskās padomes darbā – gan sanāksmju materiālu sagatavošanā, gan pārstāvot MK viedokli sanāksmēs.
MP
- Metodiskajā padomē tiek apspriesti un risināti dažādi skolas dzīves jautājumi, kurus tiesīgs aktualizēt ikviens Liepājas Valsts ģimnāzijas skolotājs
- Metodiskajā padomē, apkopojot MK priekšlikumus, tiek akceptēti skolas normatīvie dokumenti
- Metodiskā padome regulāri tiek informēta par Liepājas Valsts ģimnāzijas Metodiskā centra darbības virzieniem, kuru īstenošanā tiek izmantots MK potenciāls
MK nolikums
LIEPĀJAS VALSTS ĢIMNĀZIJAS DARBĪBAS MODELIS
Liepājas Valsts ģimnāzijas organizācijas kultūra, īstenojot izvirzītos mērķus, balstās uz šādiem cikliskiem procesiem:
-
Skolas attīstības plānošana un ikdienas dzīves jautājumu aktualizēšana notiek, MK vadītājiem un audzinātājiem (t.s. vidējā līmeņa vadītājiem) veidojot sadarbības sistēmas dažāda līmeņa skolotāju grupās un nodrošinot atgriezenisko saiti Metodiskās padomes sanāksmēs
-
Metodiskajā padomē, balstoties uz konsensusa principu*, tiek pieņemti kopīgie lēmumi un izvirzīti īstermiņa un ilgtermiņa skolas mērķi
-
Skolas mērķi tiek īstenoti, balstoties uz pieņemtajiem lēmumiem un sadarbojoties visām iesaistītajām pusēm
*Konsensusa princips — visu ieinteresēto pušu uzklausīšana un kopēja lēmuma pieņemšana
- Metodiskās padomes sanāksmju laiki 2024./2025.m.g.
- 26.novembris
- 28.janvāris
- 25.marts
- 20.maijs
26.novembra MP sanāksme 16.00 – 18.00 Konferenču zālē
Darba kārtība
- Ieskats 2023./2024.m.g. Liepājas Valsts ģimnāzijas pašnovērtējuma ziņojumā
- 2024./2025.m.g. plānotās MP sanāksmes, MK paveicamie uzdevumi
- Sasniedzamie rezultāti skolas Attīstības plānā 2024./2025.m.g.
- Par skolotāju iesaisti 2024./2025.m.g. Liepājas Valsts ģimnāzijas kā metodiskā centra funkciju īstenošanā: paveiktais un plānotais
- Dažādi jautājumi