Ģimnāzijas raksti Nr.4 (ideja)

Datums: 2016.gada 12.septembris

Apraksti! Liepājas Valsts ģimnāzijas 2.konferences „Radoši meklējumi mūsdienu  pedagoģijā: teorija un prakse” priekšvakarā ceļu pie saviem lasītājiem sāk 4.rakstu krājums, lai rosinātu domāt, dalīties pieredzē un izjūtās skolotājus, skolēnus, vecākus un citus interesentus, kuriem personiski vai profesionāli aktuāli dažādi izglītības jautājumi, kurus aktualizēsim konferencē.

 

Salīdzini! Ļoti svarīgi, ka mēs, kopīgu darbu darot, skatāmies vienā virzienā. Mēs – proģimnāzisti un ģimnāzisti, dažādu priekšmetu skolotāji, atbalsta personāls, bibliotēkas darbinieki, skolotāju skolotāji, kuri ar savu pieredzes stāstu izglīto pedagogus, mūsu bijušie kolēģi. Vai skolēns var, drīkst izteikties par to pašu jautājumu, kurš uzdots pedagoģijas doktoram? Var un vajag! Atšķirīgie skatapunkti palīdz ieraudzīt patiesi būtisko un piedāvā unikālus risinājumus.

 

Veido asociācijas! Krājuma rakstos mestie izaicinājumi, cerams, nevienu neapvainos, nerosinās uz pretdarbību (arī šādus aspektus arī ietver vārda izaicinājums nozīme), taču ceram, ka tie rosinās mūsu domas asumu.

 

Analizē! Izaicinājumu skolai ir daudz–nodrošināt sadarbību dažādos līmeņos, radoši un mērķtiecīgi izmantot tehnoloģijas, piedāvāt mūsdienīgu, aktuālu izglītības saturu un turklāt vēl nodrošināt izglītības kvalitāti. Vai tas nav gana liels izaicinājums?

 

Pārliecini vai atrunā! Būt par kaut ko vai iestāties pret? Arī tas ir izaicinājums. Patiesība pretendē uz pilnīgu priekšstatu par īstenību. Mēs meklējam saskarsmes punktus, paplašinot redzesloku, padziļinot priekšstatus. Esam attīstībā. Esam kustībā.

 

Izmanto! Lasiet, iedvesmojieties, meklējiet domubiedrus, piedalieties domas veidošanā!

Ģimnāzijas raksti Nr.4 (ideja)