Top „Ģimnāzijas raksti” Nr.6
Datums: 2018.gada 13.februāris
„Skolas dzīve inovācijas piedzīvo tad, kad galveno vērtību skalā ir iekļuvušas savstarpējā sapratne, savstarpējs atbalsts un savstarpēja uzklausīšana un dzirdēšana.”
(A. Skalberga, Dr.paed, „Ģimnāzijas rakstu” Nr.4 raksta autore)
Aicinām kļūt par raksta autoru „Ģimnāzijas rakstu” 6.krājumā!
Šoreiz krājums tematiski sabalsosies ar konferenci „Radoši meklējumi pedagoģijā: teorija un prakse” (2018.gada novembrī) un saturiski būs saistīts ar laikmeta diktētām aktualitātēm – izmaiņām mācību saturā un pieejā mācībās. Arī Liepājas Valsts 1.ģimnāzija ir viena no projekta „Kompetenču pieeja mācību saturā” pilotskolām, kura apzinās, ka ir organizācija, kas mācās. Ceram, ka „Ģimnāzijas rakstu” 6.krājums būs vērtīgs atziņu avots par pārmaiņu procesiem izglītībā, savā un citu pieredzē balstīts.
Par rakstu autoriem aicināti būt skolēni, skolotāji, vecāki, absolventi un citi interesenti.
Informācija par iepriekšējiem „Ģimnāzijas rakstu” izdevumiem šeit: http://www.lvg.lv/top/ideja/165/
„Ģimnāzijas rakstu” 6.krājuma autorus aicinām padomāt par iespēju paust savu viedokli raksta formā kādā no 5 satura lokiem.
- Izglītība – visiem?
Dažas idejas ierosmei, par ko izteikties rakstā
Iestājeksāmeni, skolēnu atlase mūsdienu skolā: viedokļi par un pret
Talantīgais skolēns klasē/skolā
Etnisko, valodu barjeru pārvarēšana komunikācijā
Sociālie riski un to pārvarēšana klasē/skolā
- Digitālais laikmets skolā
Dažas idejas ierosmei, par ko izteikties rakstā
Digitālo prasmju apguve mācību stundās
Komunikācija e-vidē klases dzīvē
Skolēns un skolotājs informācijas sabiedrībā
Skolēns un tehnoloģijas vecāku skatījumā
- Jaunrades iespējas skolā
Dažas idejas ierosmei, par ko izteikties rakstā
Kā saskatīt un izmantot jaunrades iespējas ikdienas mācību darbā
Jaunrades iespējas ārpusstundu darbā
Radīts pašu rokām
Garīgo vērtību jaunrade skolā
- Starpdisciplinārā pieeja mācību procesā
Dažas idejas ierosmei, par ko izteikties rakstā
Kā radīt idejas starpdiscplināram mācību procesam
Vai vispusīgu un jēgpilnu izglītību var iegūt, mācoties starpdisciplināri
Starpdisciplinārās pieejas veiksmes stāsti
Mācību vides radīšana starpdiscplināru ideju realizēšanai
- Pašvadīta macīšanās
Dažas idejas ierosmei, par ko izteikties rakstā
Kā mācīt/ mācīties atbildību skolā
Mūsdienu skola un mūžiglītība
Mācīšanās ieradumu maiņa: problēmas un risinājumi
Pašnovērtēšanas iespējas skolēna izaugsmei
- Informācija par raksta noformēšanu
Ziņas par raksta autoru
vārds, uzvārds, nodarbošanās; nepieciešama arī fotogrāfija
ja esat šīs skolas absolvents, lūdzam noradīt skolas beigšanas gadu
Raksta nosaukums (tēmas precizējums)
Tekstu var papildināt attēli (zīmējumi, fotogrāfijas). Attēli e-pasta sūtījumā jāpievieno atsevišķi.
Noformējums
Rakstot atkāpe no kreisās malas – 3 cm, no labās – 1 cm, no augšas un apakšas – 2 cm
Burti – Times New Roman, 12. izmērs
Intervāls 1,5
Raksta apjoms
2 – 3 A4 lappuses
Ja vēlaties būt raksta autors, lūdzu to darīt zināmu līdz 1.martam, piesakoties Kristīnei Rozei.
Rakstus varēs iesūtīt kristine.roze@liepaja.edu.lv vai e-klasē līdz 2017.gada 20.aprīlim.