Individualizētās mācīšanās pieejas īstenošana mācību procesā izglītojamo talantu attīstīšanai
Datums: 2021.gada 19.oktobris
MĀCĪBU MODULIS:
Individualizētās mācīšanās pieejas īstenošana mācību procesā izglītojamo talantu un spēju attīstīšanai matemātikā, fizikā un inženierzinībās.
MĀCĪBU MODUĻA MĒRĶIS:
Aktualizēt personalizācijas, diferenciācijas un individualizācijas realizēšanas iespējas matemātikā, fizikā un inženierzinībās.
MĀCĪBU SATURS:
- Personalizācijas, diferenciācijas un individualizācijas teorijas pētīšana.
- Konkrētu piemēru apskate, lai veicinātu personalizāciju, diferenciāciju un individualizāciju.
- Refleksija par personalizācijas, diferenciācijas un individualizācijas nozīmi skolēnu spēju attīstīšanā.
PAREDZAMAIS REZULTĀTS:
- Pilnveidota prasme atšķirt jēdzienus personalizācija, diferenciācija un individualizācija.
- Iepazītas dažādās individualizētās mācīšanās pieejas īstenošanas iespējas matemātikas, fizikas un inženierzinību stundās.
NODARBĪBU APJOMS: 6 stundas
NODARBĪBU VADĪTĀJI:
Sandra Šulme, Liepājas Valsts 1.ģimnāzijas matemātikas skolotāja
Artis Freimanis, Liepājas Valsts 1.ģimnāzijas matemātikas, fizikas un inženierzinību skolotājs
NODARBĪBU DALĪBNIEKI: vispārizglītojošo skolu pedagogi

Lapas karte
Karte