Pieredzes apmaiņa jeb meistarklases klātienē
Datums: 2021.gada 23.aprīlis
Ja skolotājs piekritis meistarklases materiālu publicēšanai, tie skatāmi šeit.
Sandra Okuņeva 20.aprīlī 15.00
MS Teams platformā
No komiksa līdz grafiskajam stāstam
Idejas apraksts. Stāstījumā par grāmatām, kurās dominē vizuālais vēstījums, - komiksiem, mangām, grafiskajiem stāstiem - tiks ieskicētas to galvenās iezīmes, sniegts ieskats spilgtāko cittautu un latviešu komiksu un grafisko stāstu autoru devumā, kā arī raksturotas komiksa izmantošanas iespējas mācību procesā.
Gaļina Šestakova 20.aprīlī 15.00
ZOOM platformā
Kultūru dialogs (krievu valodas skolotājiem)
Idejas apraksts. Literāri mākslinieciskie un vēsturiskie teksti krievu valodā par Kurzemi, Liepāju un cilvēkiem, dažādu kultūru nesējiem, paplašina skolēnu redzesloku, iepazīstina tos ar savas dzimtenes vēsturi, veicina izpratni par nacionālo kultūru savstarpējo ietekmi. Varu dalīties ar materiāliem un pieredzi, kā tos veiksmīgi izmantot krievu valodas mācīšanas procesā.
Normunds Dzintars 20.aprīlī 15.00
ZOOM platformā
Darbs ar tekstu no dažādiem lingvistiskajiem aspektiem latviešu valodas stundās
Idejas apraksts. Personīgās pieredzes apkopojums par dažādu uzdevumu veidošanu (morfoloģija, sintakse, leksikoloģija, stilistika u. c.), lai sagatavotu skolēnus latviešu valodas eksāmenam 12. klasē.
Arnolds Šablovskis 20.aprīlī 16.00
ZOOM platformā
Virtuālie pētnieciskie laboratorijas darbi attālinātajā mācību procesā
Idejas apraksts. Izmantojot simulācijas, skolēniem ir iespēja veikt virtuālos pētnieciskos laboratorijas darbus fizikas stundās. Piedāvāju nodemonstrēt, kā var izstrādāt darbus par šādām tēmām: diega svārsts, atsperes svārsts, horizontāls sviediens, elektrisko shēmu slēgšana un izpēte, kondensatora izpēte u.c.
Vintra Braša, Dace Groduma – Vīriņa 21.aprīlī 15.00
ZOOM platformā
Sociāli emocionālo mācīšanās prasmju nozīme sadarbības un līdzdalības attīstīšanā
Idejas apraksts. Kas ir SEM (sociāli emocionālā mācīšanās)? SEM stundas vadīšanas pieredze. SEM attālinātajā procesā.
Felikss Rekovičs 22.aprīlī 15.00
Google Meet platformā (pieredzes stāsta apmeklētājam ir jābūt gmail kontam)
Digitālie rīki (ne)klātienes mācību procesā
Idejas apraksts. Pieredzes stāsts par labās prakses piemēriem attālinātajā mācību procesā, izmantojot tādus digitālos rīkus kā Google veidlapas, prezentācijas, Google Meet, Classroom, Earth, Quizizz, Mentimeter u.c. dažādās mācību stundas fāzēs.
Lilita Lepse, Elizabete Sirotina 22.aprīlī 16.00
ZOOM platformā
Skolēnu lasītprasmes attīstīšana dabaszinātņu mācību priekšmetu – bioloģijas un ķīmijas – stundās
Idejas apraksts. Pasīvā, aktīvā lasīšana. Grafiskie organizatori, kritēriji infografiku izvērtēšanai. Raksti žurnālos atbilstoši ķīmijas paraugprogrammas tematiem vidusskolā. Pedagogu izstrādātās darba lapas (uzdevumi).
Aiga Jaunskalže 22.aprīlī 16.00
ZOOM platformā
Pasākums tēmas noslēgumā - klātienē vai attālināti
Idejas apraksts. Kā plānot un realizēt ekspedīciju – dabaszinātņu priekšmetu noslēguma pasākumu?